Čia turėjo būti daug Velykinių fotosesijų


Visi laukėm pavasario. Su pavasario atėjimu man visada asocijuojasi Velykos . Kaip ir kiekvienais metais, apie šitą šventę pradėjau galvoti daug anksčiau, kadangi turėjau nemažai fotosesijų užklausų. Su nuostabiąja floriste, Ingrida Saunoriene, papuošėm studiją. Esu labai dėkinga jai už visą tą grožį . Tuomet buvo dar tik pati koronaviruso (COVID-19) paplitimo Kinijoje pradžia. Tikrai negalvojau, kad bus paskelbta pandemija ir mes šitą „baubą“ turėsime Lietuvoje.
Taigi, koronavirusas netiesiogiai palietė ir mane. Lietuvoje paskelbto karantino metu visos suplanuotos fotosesijos yra laikinai atšauktos. Dabar studijoje karaliauja mano nuostabusis katinas, Bruno . Nusifotografuoti dar suspėjo dvi šeimos. Pasidalinsiu gražiausiomis jų nuotraukomis artimiausiu metu 🙂.
Nors daug kas esame rimtai sunerimę, tačiau kažkur viduje jaučiu, kad viskas bus gerai ir mes įveiksime šį virusą. Kiekvienam linkiu neprarasti optimizmo ir tikėjimo. Atėjo pavasaris, ateis ir ramybė į mūsų širdys ir namus.

Jei bus liūdna, galite paspausti ant žemiau esančių nuorodų ir pasižvalgyti po mano fotografuotas velykines fotosesijas:
2017 m.
2018 m.
2019 m.
Čia
Čia


Tikiuosi tai Jus pradžiugins ir nusišypsosite 🙂 Iki malonių susitikimų!

Komentarai