Konkurso rezultatai :)

Burtų keliu ištrauktas, šios autorės laiškiukas:)Sveikinu Gintarę :)Dėkoju visoms dalyvavusioms merginoms, gal kitą kart laimė nusišypsos Jums :)

***

Ir Gintarės atsiustas laiškas :
Norėčiau pasidalinti savo paruoštu sveikinimu Mamai..

---

MAMA

Mes užaugom, iš namų išėjom,
Rodos, tik ilsėkis, būk rami.
O juk rūpesčių nesumažėjo
Nuo tada, kai buvome lopšy.
Pakely gimtinės medžiai šlama
Ir svaigina žiemos vėsa.
Tu labai mums reikalinga, Mama,
Laukianti, atleidžianti, gera...
Mes visa laiką mama, Tavęs prašom
Atgal gražindami labai mažai
Dėl to namu visai nudilę slenksčiai
Dėl to pabalę ir tavi plaukai...
Pasek man pasaka... - ir sekdavai...
man padainuok... - ir dainavai...
aš noriu miego... - o Tu jo nenorėjai ...
aš valgyt mama- bėgai tekina...
Ir taip mes klausėm, prašėm, reikalavom,
Nejausdami, kad pavargsti dažnai,
Nebuvo Tau kada dejuot,
nebuvo mama sustot kada - vis rupesčių šimtai.
Užauginai mus gerumu sušildžius
Atradome visi savus kelius.
Tiktai Taves mes mama pasiilgstam
Parbėgam vis į mus namus gimtus.
Už viską mama Tau neišdėkosim,
Tik ačiū, kad dorais užauginai.
Ir, kad saviems anūkams širdį dosniai
Dalintum taip, kad mums, kad dalinai.
Ilgų tau metų, laimės didelės,
Tai žodžiai mama, iš visos Tavų vaikų širdies !

Norėčiau sugrąžint dienas man paaukotas
Norėčiau sugrąžint jaunystę, ateities planus
Jei galėčiau , atiduočiau svajones sparnuotas,
Bet Dievas mato, aš to negaliu

Juk kūdikio verksmas gražiausia daina,
Juk kūdikio džiaugsmas-mamos dovana
Ir nemigo naktys netenka reikšmės,
Kai lupos dukrytes tau “mama” šnibždės!
---

Pasveikinau iš anksto.. Pranešdama Jai apie(TREČIĄJĄ ) mažąją gyvybę esančia manyje..
(Nuotraukytėje mažyliui 12sav. ir 4d)

P.S Prašom su manimi susisiekti:)

Komentarai