🎄Šviesių ir šiltų švenčių !!!


Dar vieneri metai eina į pabaigą. Artėja gražiausios metų šventės - Šv.Kalėdos ir Naujieji Metai :) Tiek daug įvyko per tuos metus: ir nuostabiai stebuklingų, ir liūdnų dalykų ... Esu be galo laiminga ir dėkinga savo vaikams už didžiausią dovaną - anūką, kuris užpildė mano gyvenimą visom vaivorykštės spalvom :) Kitam sūnui - už palaikymą ir paguodą. Jūs visi - mano pasididžiavimas ir neįkainojamas turtas :) Dėkinga savo vyrui, kuris yra šalia, kai to labiausiai reikia (kasdien jau visą 10 metų) :) Dar esu laiminga, sutikusi tiek gražių ir nuoširdžių klientų. Net netinka šis žodis, gal net draugų, o kai kurie jau tapo vos ne šeimos dalimi :) Mano fotografuoti žmonės patys gražiausi ir patys pačiausi... :) Taigi, be Jūsų tikrai nebūtų manęs !!! Myliu Jus ir norėčiau kiekvienam atskirai padėkoti bei palinkėti - būkit laimingi, būkite laukiami, netingėkite pasakyti gerą žodį ar padaryti gerą darbą, o jei nespėjote...dar yra laiko iki Naujų :)
Tegul į Jūsų delnus krenta gerumo, vilties ir džiaugsmo snaigės (šiemet reiktų rašyti - lašeliai) !!!

Komentarai